Bulldog Men´s Natural Skincare

Det är bara löjligt att säga 'Killar ska inte använda krämer! det är bögigt! det är för tjejer!'
Men sanningen är att killar måste också ta hand om sin hy, hur fräcsht är det att gå runt med oren hy? torr hy?
Killar måste också tvätta ansiktet och använda en återfuktningkräm så att deras hy 'mår bra' och inte ser torr ur. För att om man tvättar ansiktet utan att återfukta det efteråt kommer din hy torka ut. Det är det samma när du duschar borde du använda en body lotion efter. Det kan killar också använda! Snyggt att gå runt med t.ex torra armar/ben sexigt..! eller inte..
Inte för att jag tror att någon kille läser min blogg men om du har en bror eller pojkvän, eller någon du känner kan du ju ge det till dom i present eller tipsa dom om det.



Jag gick in på Kicks för att leta efter en julklapp till min bror, och jag hittade den här. Det är en Skin Care line för män med 3 olika i och man får en fin necessär.
Pris: 249 kr



Man får 3 tuber med.
Face Wash
Moisturiser
Shave Gel


Jag köpte ocksåtill en Face Scrub, vilket man kan använda 1 gång i veckan.En scrub går mer på djupet än Face Washen.
Pris: Tror den kostade 129 kr vet inte riktigt var kvittot är..
Scruben tar bort alla döda hudceller, vilket är bra om du gör 1 gång i veckan. Inte varje dag för det är inte bra för din hy. Så använd Face Washen varje dag (med undantag den dagen du använder scruben) och scruben 1 gång i veckan eller när du känner för det, sen avänder du moisturisern efter du tvättat ansiktet och du kommer få fräsch hy!:)
Eftersom det här är för killar och jag gav det till min bror i juklapp kommer jag fråga honom om han gillade produkterna och jag hoppas jag inte bara får till svar: 'bra' eller ' har inte andvänt det'.. Så om typ 1-2 veckor kommer jag fråga honom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0