Dagens sminkning


Använde mig av Elf ögonskuggor och eyeliner.
Ögonskuggorna är från Custom Eyes, eftersom det inte står namn bak på dom så kommer jag inte riktigt ihåg vilka färger det är jag har.
Men jag vet att jag använde Ivory som highliter vid ögonbryns benet, så tror jag att jag har Pin Ice över hela ögonlocket och Mocha i ögongloben(?) (Kommer ihåg att hon somsminkade mig på Body Shop sa det men har ingen aning. Crease på Engelska i alla fall :))
Elf Cream Eyeliner har jag också använt.
(Har inte fixat mina ögonbryn)


Med ögat öppet, lite suddig bild dock.
Och jag vet att mascaran är lite cp, jag böjermina fransar men dom yttersta faller ner bara en liten stund efter mascaran varit på..


Framifrån (Från lite längre håll)


Från sidan (Från lite längre håll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0