Elf

Så jag tänkte visa er två till quads från Elf nu innan jag går och lägger mig, kommer visa er de två sista quadsen i morgon sen går jag över på läpp produkter från Elf där jag kommer gå i kategorier :)

Elf Brightening Eye Color- Teal Dream
Pris:15,75 kr
Köpt: Eyeslipsface.com


Det här var verkligen en utav mina favoriter under sommaren! älskar verkligen turkos och blåa toner använde den här ofta. Vissa utav ögonskuggorna kan vara lite hårda men det är många utav dom som är mjuka. Så tänk på det när du tar med din ögonskuggsborste att inte trycka för hårt för att om ögonskuggan är mjukt kommer det komma överallt.

Swatches :) Pigmenteringen är bra på den gröna och den blåa, highlitern är väldigt fin och pigmenterad och guldfägren som man knappt ser är med som en hudton det är den du kommer använda över hela ögonlocket så det gör inget att den inte är så pigmenterad, som sagt om man använder primer kommer färgerna få stärkare färg och hålla och man bygger ju på färgerna. Här har jag inte byggt på utan dragit fingret över ögonskuggan 1-2 gånger.

Elf Brightening Eye Color- Silver Lining
Pris: 15,75 kr
Köpt: Eyeslipsface.se


Väldigt fina färger, har inte använd den här quaden så mycket men när jag använt den har den funkat väldigt bra, den här är lite mer för kvällen eftersom det är mörkare färger då Teal Dream är för dagen på sommaren. Man kan använda den här på dagtid också om man tonar ner looken.


Swatches :)( Ni märker att den rosa är på fel sida jämfört med där den är i quaden råkade göra lite fel men orkade inte göra om men nu fattar :)) Väldigt väldigt bra pigmenterade för att bara kosta 16 kr! alla färgerna är väldigt fina och pigmneterade. Kom bara ihåg att om man använder sig bara av rosa och röda ögonskuggor är det lätt att man ser sjuk ut och att det kan se ut som att man har ögoninflammation. I detta fallet kommer det ju inte se ut som det eftersom man inte bara använder rosa, tänk bara på det om ni ska använda er bara av rosa eller röd :) Aa juste Elf´s ögonskuggor är har oftast skimmer/glitter i sig så du tänker över det innan du köper :)

Bilderna på Elf´s hemsida stämmer inte alltid med hur färgen egentligen ser ut!
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0