Elf läpp produkter

Hade tänkt att visa er en utav sminkningarna jag gjort med glittret och allt men bilderna blev inte bra :( man ser ingenting på dom och så gick jag till min bror för att låna hans kamera men den hade inte ström :( så jag använde glittret och allt i onödan..får ta och göra det igen någon annan gång.. Så jag bestämde mig för att ta fram alla min elf läpp produkter och swatcha dom, kommer dock inte göra kategorier som jag sa, det är inte tillräckligt med lika nyanser för det. Så gick efter vilken typ av produkt det var :)
. Elf har 3 olika 'sektioner' den vanliga där allt kostar 15 kr, mineral där allt är lite dyrare och studio där det är lite dyrare än mineral. Men det är fortfarande väldigt billigt för smink.
Allt är köpt från Eyeslipsface.se


Jag har två Mineral Lip Glosses, tycker dom är bra men lite kletiga. Köper hellre de för 15 kronor som jag kommer visa er.
Färger (Från vänster) : Pageant Princess, Fierce
Pris:31,50 kr/st

Swatches :) Som ni ser är Pageant Princess nästan genomskillnig med glitter, väldigt fint över ett läppstift men kanske lite för svag om man bara använder den. Men det beror på vad man är ute efter :) Som ni ser har Fierce mer pigment mer mot det röda hållet. Dock inte lika pigmenterad på läpparna.


(Ush vilken dålig bild...aja)
Luscious Liquid Lipstick
Färger: Rasberry, Strawberry
Pris: 15,75 kr/st

Gillar dom här väldigt mycket, dåliga swatches p.g.a den ena har gått sönder så var tvungen att ta med fingret och den andra kom det för mycket ut av och orkade inte göra om.


Har 3 läppstift, de två svara är Mineral och den silvriga är från den vanliga linjen.
Mineral färgerna: Nicley Nude, Natural Nymph
Pris: 36,75 kr/st
Vanlija linjen färg: Seductive
Pris: 15,75 kr

Så ser dom ut

De två mineral är väldigt väldigt krämiga kanske lite för krämiga vilket gör att dom inte håller så länge på läpparna, gillar mer den från den vanliga linjen. Med läppbalsam under håller det en hel skoldag :)


Lip Stain- Birthday Suit
Pris: 36,75 kr
Plumping Lip Glaze-  Oasis
Pris:15,75 kr

Lip stainen tycker jag inte är så bra, den känns nästan ut som målarfärg på läpparna. Kom ihåg att med alla Lip Stain att dom kommer torka ut dina läppar så du måste använda en läppbalsam innan stainen
Plumping Lip Glaze gillar jag, den är mintig och fräsch men vet inte hur mycket den plumpar igentligen :P


Long Wear Lip Liner (Vanliga linjen)-  Natural Blush
Pris: 15,75 kr
Studio Matte Lip Colour- Natural
Pris:36,75 kr

Inte så bra bilder... men men...
Gillar verkligen lip linern från den vanliga linjen, fin färg mycket finare i verkligheten!
Lip Linern från studio är helt okej, dock luktar den konstigt och det får mig att inte vilja använda den.


Jag är alltid ärlig när jag skriver om produkter, och den här är VERKLIGEN INTE värd att köpa!
2 in 1 conditioning gloss- Supermodel
Pris: 36,75 kr
Ja det ska vara en läppglans och ett läppglans, men ja man får inte ut färgen, man får bara ut det genomskilliga och det är väldigt väldigt kletigt. Och nu när jag skulle swatcha den för att se gick den sönder och allt rann ut.. Kul...or not... Det blev väldigt väldigt kletigt... Rekomenderar verkligen inte den.

Självklartså glömde jag de läppglansen jag pratade om innan! glömde lägga in korten på min dator och orkar inte göra det nu får göra det i morgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0