Elf

Jag älskar bruna ögonskuggor som ser naturligt ut, men har börjar gilla mer och mer vågade färger. Men jag hade tänkt att visa er en utav mina budget quads frå Elf. Självklart har jag inte bara elf produkter men det är inte alla som vill lägga ner så mycket pengar på smink så tänkte ge er lite tips på olika budget produkter :)
Kom bara ihåg att man får det man betalar för, det är billigt men det är inte alltid pigmeteringen är så bra men det går ju alltid att bygga på och om man använder en primer först så kommer det hjälpa få starkare färg och ögonskuggan kommer inte flytta på sig under dagen. Elf har en primer,jag använder den och tycker de är jätte bra. Kommer visa mer ögonskuggor och lite läppglans och lite olika från elf :) Elf har nästan alltid en rabatt kod så man får det för ännu billigare, eller man kanske får fri frakt eller en gratis present :)

Brightening eye color- Butternut
Pris: 15,75 kr
Köpt:
http://www.eyeslipsface.se/


Butternut


Ögonskuggorna är mjuka och ganska bra pigmenterade :)


Swatches :) som ni ser är de mörkare färgera mer pigmenterade, och de ljusare inte så mycket.


Eyelid primern tycker den är riktigt bra, jag har inte provat någon annan men det är många som säger att elf primern är lika bra som b.la Urban Decay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0