Godnatt

Godnatt allihopa nu ska jag gå och lägga mig, är sjukt trött! Upp tidigt i morgon och till praoen så är det bara.. Men det är torsdag i morgon och inte långt kvar till helgen! :) ska se om jag kan få upp några fler tips med budget elf smink, tar dock alla bilder från min Iphone så det är därför dom inte är världens bästa kvalite. Hade tänkt att visa er min sminkning idag men jag tog minst 100 kort men ingen utav dom såg man färgen bra på *suck* får invistera i en kamera eftersom den jag har är hur gammal som helst och sönder och jag har ingen aning om var den är.. Hoppas det inte åskar inatt igen, min hund hatar åskan och han blir jätte rädd så han väcker mig. Det åskade idag på dagen och två sekunder efter det small satt han vid min dörr och krafsade för att han skulle in. Han är jätte gullig men det är ju inte kul att han är rädd, det är det ända han är rädd för :P Och ingen utav de andra hundarna är rädd för åskan ^^

Det här är min älskade hund Dante :) han fyller 3 år den 23 December och han är en Amerikansk Cocker Spaniel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0