Godnatt

Jag är så sjukt trött nu så jag ska gå och lägga mig, det är ju ändå sent. I morgon blir det antagligen bara idrott och sen ska jag till tandläkaren och laga tänder :( uuhhh gör allt jag kan för att slippa det! men det kommer bli skönt är det är gjort...Dock är jag sjukt nervös för den J*vla sprutan ändå har jag tagit den 1000 gånger innan!
Är sjukt trött ändå om jag druckit en hel Rockstar..engeri drycker brukar inte ge mig engergi...Dricker det bara för att det är gott och fråga mig inte varför jag drack en nu precis innan jag ska gå och lägga mig haha..
Nu har jag och min hund varit nere och borstat tänderna... Ja jag borstar tänderna på honom också för att han tuggar inte på så mycket ben och så så hans tänder är dåligare än de andra hundarnas. Han sitter snällt men han gillar ju inte dirkekt när jag borstar tänderna på honom :P men han gör det bara för att få sitt godis efteråt, och det är Dental Sticks om någon undrade, jag ger ju inte honom vanligt hundgodis efter han borstat tänderna :P


Hans tandborste och tandkräm :P Det är dock inte de som är till för hundar, kollade på hundtankrämen och det stod att den smakade öl? WTF!!! jag skulle aldrig köpt den till min hund! Herregud man måste vara helt dum om man köper tandkräm som man smakar öl till sin hund... Fattar inte varför det var just öl smak... Tycker i alla fall att hans tandborste och tandkräm är mycket gulligare än de som är till för hundar :3

Aja nu ska jag blåsa ut mitt vaniljljus som brinner, det luktar jätte gott :)
Får sova med öronproppar ikväll, haha pappa har på radion nere i källaren och jag hör den upp och jag kan absolut inte sova när den är på! Hatar när han sätter på de idiotiska radiorna här hemma... man ska ha radior i bilen inte inne! Det är tv:n som man ska ha på inne!! jaa du nu har ni märkt den lite konstiga sidan utav mig.. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0