Haul :)

Var i stan med mamma idag, köpte lite julklappar och lite smink och lite annat till mig själv ;)
Kommer dock inte visa julklapparna :P


Köpte Duo Eyelash glue från Kicks, eftersom jag ska ha lösögonfransar på julafton. När man köper lösögonfransar följer det med ett lim men det är inte så bra, och eftersom jag aldrig använt lösögonfransar innan så följde jag allas tips med att Duo Eyelash glue är bäst :) 99 kr


Köpte de här lösögonfransarna från kicks också :) Har provat dom det var riktigt ovant på, men dom var väldigt fina på :)69 kr men om man köpte 2 fick man dom för 99 så mamma köpte ett par också.



Köpte en Max Factor trio, Over The Ocean 115 kr också från Kicks


Väldigt fina färger, har provat den i mitten. Bra pigmenterad.


Köpte två glitter från Make Up Store 95 kr/st


Glitter från Make Up Store.
Gold.


Glitter från Make Up Store.
Hologram. (Silver, syns inte så bra på bilden)
Provade Gold innan,som ni ser är det ett litet hål det ska komma ut från det är dock jävligt svårt att få ut något utan att glittret ska hamna över allt. Som ni ser är det en liten 'propp' som kommer stänga för hålet när man stängder det. Så det går inte att skaka fram glittret när man har locket stängt. När jag skakade så försiktigt jag kunde kom det överallt, mina byxor, mina händer, skrivbordet, golvet.. Ja överallt...Får fundera på hur man ska försöka få ut glittret utan att spilla hälften. Juste på testerna i butiken var det inte något lock på..tycker det var ganska dåligt för i butiken såg det ut att det var lätt att komma åt glittret...Men icke.

Det kommer komma bilder på sminkningar när jag använder mina nya produkter! :)
Nu över till icke smink releterade grejer jag köpte :)


Köpte för några dagar sen på Ica Maxi, kommer dock inte ihåg hur mycket den kostade.
Proffs Hairspray.


Köpte 3 berlocker från Guldfynd, hade presentkort på en utav berlockerna.
79,50 kr/st


Och till sist köpte jag två filmer på Ica Maxi, 2st för 99 kr :)
Fick syn på Letters to Juliet och så tänkte jag *hoppas dom har Dear John* så lyfte jag på Letters to Juliet och där låg Dear John, blev sjukt glad :) Sjukt bra filmer! rekomenderas :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0