Kom ihåg

Jag tog bort mitt smink precis, och självklart så måste ju glittret va jätte svårt att ta bort! Gaaah, det smetade bara ut sig överallt men jag fick bort nästan allt. Ändå om jag tvättade ansiktet efteråt så glittrar jag fortfarande lite på vissa ställen i ansiktet. Så kom ihåg att vara försiktig när ni tar bort glittret och försök att inte få det i ögat :)
Ska försöka nästa gång med Oil Makup Remover Pads som vi har och använda det först bara på glittret och sen sminkservetten, det kommer nog bli lättare då:)
Men bara så att ni vet att det kommer ta lite tid innan ni får bort glittret och att ni antagligen kommer glittra lite i ansiktet efteråt ändå haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0