Lóreal paris Glam Bronze sun powder

Min mamma ville rekomendera det här solpudret för blonda :) Hon använder det varje dag över hela ansiktet och hon tycker att det är jätte bra. Hon har köpt om pudret för att det tagit slut minst 3 gånger


Glam Bronze Blond Harmony Duo Sun Powder

Köpt: Mamma köper sin på Ica Maxi men jag har sett den lila överallt, Kicks, Åhlens tror jag att jag har sett den. Så du kan nog hitta den lite överallt :)
Pris: 139 kr på Ica Maxi, på Kicks hemsida står det att den kostar 145 kr, men det är rea på hemsidan nu så den kostar 72,50 kr



Den har två olika sidor och jag rekomenderar att ta din puderborste och svep och svep den över båda sidorna så du får den perfekta lystern och ger dig en lite solbrun förg.


Det följer med en borste, jag rekomenderar dock inte att använda den. Har du ingen annan så kan du självklart använda den! Men jag rekomenderar att använda dina egna för att få bäst resultat då de borstar som följer med inte är så väldigt bra.


Om ni lyfter lite på pudret hittar ni borsten och sen spegel, funkar bra på on the go :)
Om ni är ute och reser eller något och ni behöver bara fixa pudret lite funkar det bra att använda den borsten som följer med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0