Lucka 13

Så i lucka 13 på Body Shop kalendern var det Rainforest Radiance Hair Butter. Det var den lilla på 50 ml, men jag har redan den på 200 ml som jag fick när jag fyllde år i September.. Jag har använt den varje söndag eftersom man ska använda den en gång i veckan och det ser fortfarande ut som att jag knappt rört den och jag använder ganska mycket åt gången eftersom jag har långt hår, den är också för färgat hår vilket jag har. Så jag vet inte riktigt vad jag kommer göra med den lilla kommer kanske ge den till mamma, men vi brukar dela på hårprodukter eftersom vi har samma typ av hår (långt tjockt) Men det är väl alltid bra att ha en reserv och som man ta med sig om man reser :) Tycker den är jätte bra och håret blir mjukt, har en olja som jag tar i mitt hår efter jag duschat kommer visa den en annan gång :)


Så den lilla på 50 ml ser ut såhär, förlåt för dåliga bilder tog de snabbt i morse innan jag åkte och jag har inte ork att ta om dom :P


Den stora på 200 ml


De två bredvid varandra, som ni ser är den på 200 ml en hel del större än den lilla vilket gör den lilla lätt att ta med sig om man ska ut och resa eller att man köper den för att prova på produkten för att se om man gillar den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0