Ny blogg

Nu ska jag börja blogga, så alla stackars människor på min bdb slipper läsa om allt jag skriver där haha. Jag kommer blogga om mitt vardagsliv och en hel del smink, som kommer vara bloggens inriktning. Så älskar du smink som mig så har du kommit helt rätt :)
Som det står i min beskrivning så kommer jag göra b.la reviews och hauls på smink och kläder. Så är det någon speciell produkt du vill att jag ska prova och göra en review på så säg gärna till och några tips på andra roliga saker som jag kan blogga om :) Som sagt, är du inte intresserad av smink så är den här bloggen inte för dig, då den kommer bestå mest av smink. Men det kanske ni har redan räknat ut med tanke på mitt bloggnamn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0