OPI Licoln Park After Dark

Vill du ha ett nagellack som är mörkt men inte svart? Då är det här nagellacket perfekt för dig! På långt håll ser det svart ut men om man tittar noga är det faktiskt mörk mörk lila. Har velat prova det här nagellacket länge och så köpte jag en box med 10 mini mini opi nagellack och den här var med. (Hade inte köpt packet om jag visste att nagellacken skulle vara så små)


Som ni ser här är nagellacket mörk mörk lila det är verkligen jätte syggt! Och det var sjukt svårt att få ett någorlunda bra bild på den eftersom den är så mörk.
Jag kommer verkligen köpa den i full size!

Full Size: 150 kr


Det var lika svårt att få bra kort på mina naglar *suck* orkade inte försöka mer så tog det bästa jag fick. Som ni ser, ser nagellacket svart ut men det är det inte!:) Älskar färgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0