Rimmel London Day 2 Night Mascara

Jag har använt denna mascaran ett tag nu och den lutar lite mer mot det negativa med den Till att börja med så är det ett minus att den inte är vattenfast. Jag gillar att använda mascara som är det, man vill aldrig att  mascaran ska rinna om man gråter eller det regnar.
Sen så är konsistensen för vattnig. Ett plus är att det käns väldigt naturligt när man har på mascaran, i alla fall när man bara tar lengthening som är den för dagtid, dock gillar jag att använda mycket mascara och denna mascaran ger inte det resultat som jag är ute efter.

Pris: 99 kr
Köpt: Eleven.se



Som ni ser kan man ha två olika mascara borstar, Length är den för dagtid. Jag gillar den sidan, den ger en väldigt naturlig look.

Det här är Volume sidan vilket är för kvällen, men jag har använt den på dagen men jag får fortfarande inte det resultaten jag vill ha. Det är helt klart smaksak men jag gillar långa fylliga fransar. Det är smart med att ha två olika, men när man tar volume sidan så får man för mycket mascara ut, det blir klumpigt och kladdigt.
Jag kommer inte köpa den här mascaran igen, kommer dock använda den tills den är slut och får se om jag kommer på något sett att få de fransar jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0