Accent Nails x2

En 'ny' trend i USA. Det går nog inte att kalla den ny för det är säkert folk som har gjort så här innan då det är väldigt svårt att få någon helt ny tränd när det gäller nagellack.


Förlåt för att nagellacket ser hemskt ut, jag målade naglarna igår men jag klarar aldrig ha det fint och helt! Det är typ massa revor i nagellacket och det har redan börjat gå bort! Jag fattar inte vad jag gör!
I alla fall, en stor trend nu det senaste har ju varit att ha 1 accent nail vilket betyder att på ringfingret är det en annan färg. Men nu ska det va annan färg på både ringfingret och långfingret och sen på andra handen så tar man den färgen som man använt på de flesta fingrarna på den andra handen och har den färgen på bara långfingret och pekfingret. Fattar ni? haha jag kommer visa bild på andra handen också!
Färgerna jag har:
Cajun Shrimp- OPI
Lincoln Park After Dark- OPI

Så jag har Cajun Shrimp på tummen, pekfingret och lillfingret och Lincoln Park After Dark på långfingret och ringfingret.


Ser ni att jag bara har bytt med färgerna? Så Cajun shripm är på långfingret och ringfingret och Lincoln Park After Dark är på tummen, pekfingret och lillfingret.
Och när man håller fingrarna mot varandra är ingen utav färgerna lika :)
Du kan göra det med vilka färger du vill innan hade jag lila och turkos!
Jag gillar i alla fall den här trenden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0