Avslutningsklänningar!

Har äntligen beställt mina två avslutningsklänningar, en till avslutningsmiddan och en till själva avslutningen. Till middagen blev det en svart klänning från Asos och till avslutningen en vit från Guess. Eftersom jag inte har någon aning om hur man redigerar bilder eller gör något så att klänningarna är i samma bild, och så vet jag inte om man får använda bilder från google? så vill jag inte lägga upp bild på klänningarna, så ni får vänta tills jag fått dom och så kan ni få bilder med klänningarna på istället då jag får be min bror fota antar jag :P
Nu är det bara skor som återstår, de skorna jag vill ha i den färgen finns inte i min storlek så frågan är ska jag ta en annan färg men samma modell eller en annan modell med nästna lik färg? Vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0