Brun Utan Sol = Orange Utan Sol

Som jag sa igår så skulle det ta 3 timmar för krämen att värka och man skulle bli brun... Efter 3 timmar var man knappt brun, men idag när jag vaknade var jag orange och det är mamma också.. Vi ska inte gå tillbaka de 3 gångerna och smörja in oss i det där igen och vi kommer nog inte använda den brun utan sol för ansiktet heller.. Tur att vi fick den billig...<.< Jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig från den men i alla fall inte att bli orange. Efter 3 timmar igår var man väl lite brun aktig men jag hade förväntat mig att jag skulle bli mer brun så då tänkte jag att om man går tillbaka de 3 gångerna kommer man bygga upp en fin brun färg.. Det var så jag tänkte tills jag såg att jag var orange i morse...
Jag vet att MÅNGA brun utan sol gör så att man blir orange men jag hade väl inte direkt förväntat mig det när man gjorde det på ett spa.. Jag är VÄLDIGT glad att jag inte gjorde det dagen innan skolavslutningen i alla fall!!
En posetiv och negativ sak med denna brun utan sol: Jag tvättar mina händer rätt ofta och vid handleden har jätte mycket gått bort pga jag tvättar händerna, så man ser en stor skillnad. Hon som gjorde brun utan sol på mig tog inte mina händer (vilket man inte ska göra). Det positiva i det här fallet är att det verkar som att den kommer gå bort ganska lätt (hoppas jag) men det negativa är att om det gett en fin brun färg skulle det vara dåligt att den går bort så snabbt.
Så NEJ till brun utan sol! Får prova gå till solarium antar jag väl.. Men är ganska rädd för det? Att typ lägga sig i solariumet och stänga.. Ush va läskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0