BullDog Skincare

Jag vet inte om ni kommer ihåg men jag köpte ansiktprodukter till min bror i julklapp, och jag sa att jag skulle berätta vad han tyckte om dom. Men när jag frågade sa han att han inte hade provat dom än och så glömde jag bort det. Men nu frågade jag han igen då han precis köpt produkterna igen för dom tagit slut! Han gillar alla produkterna utom shaving gelen, den var genomskillnig vilket han tyckte var jätte bra i början eftersom han såg vart han rakade men efter ett tag irriterade det hans hy. Det är olika från person till person!
Men eftersom jag inte har provat dom här produkterna så kan jag inte skriva någon väldigt bra review om dom så jag hittade en video på youtube!
Jag följer han på youtube och hans flickan, du kanske vet vem hans flickvän är Tanya Burr, pixi2woo heter hon på youtube. I alla fall han heter Jim och jag tyckte han gjorde en bra review på Bulldog produkterna! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0