Colin Stuart Lace-Up Espadrille (Wedge)

Sakerna jag beställde från Victoria Secret kom idag! Köpte lite kläder och skor till skolavslutningen! Det blev inga från Ugg eftersom dom jag ville ha fanns inte inne i min storlek :( Men hittade ett bar jätte snygga från Colin Stuart :)


Man ser kanske inte så jätte bra på bilden eftersom man ska snöra dom runt benen och dom är mycket snyggare då men jag kunde inte ta kort på mina egna fötter och få en bra bild framifrån :P
Det är 5 1/4 inch wedge som är ca om man avrundar 13 cm kilklack och 1 1/2 inch platform som är ca 3 cm plattform. Dom var faktiskt inte så svåra att gå i som jag trodde dom skulle va men lite övning måste göras ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0