Full Review: Lush Angels On Bare Skin

När jag fick utslag hade jag börjat använda några nya produkter, bla annat den här och min Chanel foundation. Men eftersom jag börjat använde den här innan och det var då mamma sa att jag började få utslag så antog jag att det var den här och inte min foundation. Men jag var ändå ganska rädd att det skulle va min Chanel foundation men som tur är var det inte den!
Nu har jag inte använt Angels On Bare Skin på ett bra tag och mina utslag har gått bort! Dom gick bort helt efter jag var på spat och fick ansiktsbehandlingen!
Jag tycker det är en väldigt bra Face Wash min hud blev mjuk och den känndes ren efter jag använt den, och jag gillade den väldigt mycket tills jag insåg att det var den som orsakat mina utslag.
Det är bara naturliga ingridienser i den vilket är bra. Att få in en tektik med den var lite svårt eftersom man får ta en liten bit, ta några droppar vatten och typ gnugga så att det blandas med vattnet innan man tar det på ansiktet. Den luktar inte speciellt gott men det är nog något man skulle kunnat stå ut med.
Min hy har inte reagerat på något innan så jag är inte riktigt säker på varför den reagerade på just den här produkten, den ska vara väldigt mild så det är konstigt.. Men alla har olika hud typer och bara för att den inte funkade för mig så kan den funka för dig.
Jag tänker inte riskera att använda den igen! Och jag är inte riktigt säker på om jag kommer prova något mer från dom till ansiktet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0