Gbg!

Var i Göteborg idag med mamma och pappa! Köpte inte så mycket men några grejer i alla fall! Vi åt på Pizza Hut sen, det var jätte gott! Och sen självklart gick vi till Starbucks!:)
Är rätt avundsjuk på några utav dom jag följer på Youtube som är i New York just nu på Imats! Vill också! haha
Var och luktade på Miss Dior Cherie parfymen, den luktade inte så som jag trodde! Den luktade gott men det var inte mig liksom. Vill ha en sötare parfym! Den var inte så väldigt 'ungdomlig' heller, jag vet att vissa tycker det men inte jag. Så jag tror jag ska köpa Benefit Hooked On Carmella eller Vera Wang Princess. Eller båda eftersom Benefit parfymen är en sån liten parfym som min Vanilla By Alyssa Ashley! :)


Första gånger på Starbucks jag provade en varm dryck. Har alltid druckit Frappuccino men eftersom dom inte har den som är godast vilket är Chocolate Cream Frappuccino tänkte jag prova en varm dryck. Så jag tog White Chocolate Mocha. Den var sjukt god!


Gick som vanligt inom MAC, hade tänkt att se om dom fått in den nya kollektionen som kom i USA förra veckan. MEN är inte riktigt säker på när kollektioner kommer till Sverige för jag vet att nästan allt kommer ut före i USA. Men förra gången jag var på MAC hade dom lite utav Wonder Woman kollektionen kvar och den kollektionen kom ut tidigt förra året.. Så jag vet inte riktigt!
Köpte i alla fall två ögonskuggor. All That Glitters och Honey Lust!
175 kr/st


All That Glitters.
En väldigt fin lite mer naturlig ögonskugga, det är en ögonskugga man kan använda själv om man har borttom på morgonen och inte har tid att lägga mycket smink! Den har pratats mycket om på Youtube så hade tänkt att prova den, väldigt fin!


Den kom inte upp så bra på min hand, vilket den andra ögonskuggan heller inte gjorde men den kommer va jätte fin på ögonen! :)


Det finns olika 'finishar' det här är en Veluxe Pearl, jag har inte satt mig in så mycket på finisharna på ögonskuggorna men det finns också olika finishar på MAC´s läppstift. Jämfört med den andra ögonskuggan som har en annan finish så är den här mycket mjukare och man ser att den har en pearl finish!


Honey Lust. En väldigt fin mer guldig/koppar färgad ögonskugga med lite glitter. Jag tror den är ett alternativ till ögonskuggorna som jag använde till min Elena Gilbert tutorial. Istället för att blanda alla de färgerna så tror jag att man bara kan avända den här :)


Honey Lust är den som är överst, igen den tror jag kommer se väldigt fin ut på ögonen. Den kanske inte ser så fin ut här på bilden men jag hade väldigt torra händer idag så det var svårt att få det bra!


På den här ögonskuggan är det en Lustre finish, den är inte lika mjuk som All That Glitters och den här har lite mer glitter i sig.


Köpte också ett par shorts i märket Serious Sally, men dom är för stora så måste tillbaka och byta dom!


Köpte också lite godis från Amarican Bakery! Mums!


Köpte en RockyRoad där ifrån också! Den var god inte så där ' omg så jävla god' men god var det :)
Såg deras tårtor och det var en som det stod red velvet cake på men det var det inte... red velvet cake är knallröd tårtbotten just sayin så köper du en tårtbit som heter red velvet cake så ska det vara knall röd tårtbotten inte typ brun! :)

Kommentarer
Postat av: elin

sv; tack för tipset! :)

2012-04-14 @ 20:33:06
URL: http://eelinppelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0