March Favorites!

Alla mina mars favoriter! Tog inte med några fler hårprodukter än 1 eftersom jag har ingen ny favorit där, jag har bara använt mina vanliga saker till håret! Ni kan se mitt inlägg 'What´s in my shower' för att se vad jag använder :)
Mitt Chanel Puder och foundation var jag bara tvungen att ta med eftersom det är nog det bästa jag köpt under den här månaden! Har review på båda!
Benefit Porefessional, när jag köpte den använde jag den lite till och från men denna månaden har jag använt den varje dag och jag tycker att den gör en skillnad!
Too Faced Leopard Love, Har börjat använda bronzer nu för att värma upp mitt ansikte lite! Eftersom vädret blir finare så vill man inte se så blek ut! Den bronzern i den här trion är den perfekta om du vill värma upp ditt ansikte!
För att jag är lat de flesta dagarna har jag använt rougen i den här trion, väldigt fin varm rosa perfekt för våren och sommaren.
Som ni vet har jag använt highlighter varje dag den här månaden! Och då har jag nästan bara använt den i den här trion!
Vitamine E face mist från The body shop. Nu när det börjar bli varmare och solen är framme så 'smälter' sminket bort och när du känner att ditt smink börjar göra det sprayar du några gånger med en face mist på ditt ansikte och ditt smink håller sig kvar! Jag tar det fört en gång på morgonen när jag är klar med mitt smink sen så sprayar jag lite när jag känner att sminket håller på att gå bort. Den förstör inte ditt smink!
Too Faced Romantic Eye- jag har avändt den här palletten nästan varje dag! Älskar färgerna!


Eos-lip balm
Carmez- Lip Balm
Mac lipstick- Hue
Inte så mycket att säga om det, det förklarar sig själv rätt mycket. Men Hue har jag använt nästan varje dag! Det är den perfekta 'every day lipcolor' Om du funderar på att köpa ett läppstift från Mac och du aldrig köpt ett läppsift från dom innan rekommenderar jag Hue!


Michel Kors- Rose Gold Watch
Bow Ring


Justin Bieber- Someday. Har använt den varannan dag, jag vet att jag sparar på den men kan inte låt bli!
Rainforest Radiance- Detangling Spray for coloured hair. Jag köpte den här förra året när jag var i Danmark och då använde jag den, men så glömde jag bort den lite men nu har jag börjat använda den igen. Älskar den! Och den luktar som godis!:)

Hade tänkt att börja med Favorit bok, tv program och film!

Tv Serie- The Vampire Diaries (Bli inte förvånade om det blir TVD varje månad xD)
Bok- Det har inte varit den bästa månaden för mina böcker, har inte läst mina egna böcker så mycket då vi måste läsa två i skolan! Hatar när man inte får välja böcker själv!
Film- Abduction, åh älskar den! Såg den bara för att Taylor Lautner är med i den men den var faktiskt riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0