NARS Cosmetics!

Nars Cosmetics

ÅH jag är så otroligt glad just nu!! Har letat runt efter Nars smink i över 1 år nu! Kollade i affärer frågade och dom kollade på mig som om jag var dum i huvudet och liksom va fan är Nars. Googlade kollade på narscosmetics.com och dom skickade inte till Sverige, asos.com hittade jag det men dom skickade heller inte just bara Nars till Sverige. Narscosmetics.co.uk skickade heller inte till Sverige men så såg jag att dom hade en hemsida för Euorpa! Narscosmetics.eu och dom skickar till Sverige! Blev så överlycklig! Jag beställde precis där ifrån! :)
Om du inte vet vad Nars är för märke så är det ett High End märke som man hittar på bla Sephora i USA. Deras produkter är dyra... Men jag var bara tvungen eftersom jag letat såååååå länge efter det!
Namnen på deras produker...är väl kanske lite opassande.. Haha ni kommer förstå. Men om man ser bort från det så ska deras produkter vara väldigt bra!
Jag visste redan vad jag ville ha och det var trion, men jag kollar alltid på 'gifts' för att man får alltid bra erbjudanden där! Så jag köpte ett set som heter ' I Will Survive' Nu första gången köpte jag bara saker som många tycker är bra och som många på Youtube pratar om! :)
Trion:
Orgasm Blsuh
Laguna Bronzer
Albatross Highlighter
Pris: € 55
Den är Limited Edition. Det var Oragsm Blush och Laguna Bronzer som fick mig att leta efter vart jag kunde köpa Nars smink. Det går att köpa dom enskillt, men då skulle det blivit mycket dyrare!
I Will Survive Set:
Deep Throat Blush
Deep Throat Lip Gloss
Sex Machine Velvet Matte Lip Pencil
Innehåller produkter värda tillsammans: € 79
Pris: € 57
Den är också Limited Edition som alla gift sets är.
Jag registrerade mig där och då fick man en kod så man fick med en gratis Mini Orgasm Illuminator. Full Size Price: € 29
Jag hade aldrig tänkt att köpa en Illuminator så det ska bli kul att se hur den är! :)
Nästa gång jag beställer där ifrån står: Turkish Delight Lip Gloss högst upp på listan! Dom kostar 25€ per styck så ville prova den i setet först för att se hur jag gillade den! :) Kommer nog beställa där ifrån nästan gång när Sommar Kollektionen kommer ut eftersom dom kommer ut med en Velvet Matte Lip Pencil i Never Say Never. Som var en väldigt fin mörk rosa/lila! Inte den färg som jag skulle gått för i första hand..Men kom igen.. namnet! Och sen så ska jag ge mig på lite mer vågade färger! Jag har redan spanat in några corallfärgade läppstift från MAC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0