Ny inköpta produker!:)

Tänkte visa er produkterna som jag köpt dom senaste dagarna :)
Lösögonfransar från Depend tror det är modell nr 5
Läppstift från Rimmel- 500 Diva Red
Lipliner från Isadora- 31 Prime Red
Bold Tip Eyeliner Isadora- 50 Carbon Blacj
Ville ha den fine tip eyeliner men dom var slut så tog den här, gillar den men borsten är väldigt tjock. Nästa gång ska jag köpa den med fine tip
'
Treat & Cover Concealer Stick Isadora- Ivory
Den här är inget speciellt bra, den är svår att blanda och den är sån retracteble vilket skulle varit bra om man skulle kunnat skruva  ner den igen efteråt. Därför skrjuvade jag knappt upp den här på bilden.
Loreal Double Extention Mascara- Noir/Black
Sida 1 är en vit primer som man tar på först
Sida två är själva mascaran, man tar på den efter man tagit på primern. Det vita kommer inte synas efter man tagit på mascaran. Jag gillar den här mascaran än så länge tror den kommer bli bättre när den fått torka lite!:)
Från Vänster
31 Prime Red Lip Liner, 500 Diva Red lipstick, 50 Carbon Black Eyeliner vet inte riktigt varför jag swatchade den två gånger xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0