Regnig dag

Idag har det inte hänt något speciellt och det kommer inte hända något senare heller. Vaknade av att Elvis mammas hund låg och såg med ansiktet nertryckt i min hals haha.
Var ute i regnet och gick med hundarna, inget kul ska jag säga dig. Sen när jag sminkade mig provade jag med lite andra ögonskuggor att få fram en Elena Gilbert look, den här gången blev det lite mörkare och jag skulle nog säga att den lutade mer åt Katherine´s håll. I alla fall nu ska jag ta och kolla på Vampire Diaries och måla mina naglar!:) Gör kanske en nail of the day sen! Måste hitta ett par skor som jag ska ha på skolavslutningen! De jag ville ha fanns inte i min storlek :( Ska ha ett par Steve Madden skor det gäller bara att hitta ett par fina vilket verkar vara hur jävla svårt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0