Slapp dag

Jag skulle ha gjort min uppdaterade foundation rutin idag men när jag kollade igenom korten såg jag att blixten hade gjort mig jätte jätte blek och eftersom det regnade ute så var jag tvungen att ha blixten på så får göra den någon annan dag! Åh jag tror jag glömt att berätta att mina klänningar kom i fredags! Båda två passar perfekt måste bara ta in lite på båda två eftersom jag inte vill att min bh ska synas! Nu är det bara skor igen, men jag vet vilka jag ska ha så ska ta och beställa imorgon! :) Det blev inga Steve Madden eftersom jag inte hittade några snygga skor från han i min storlek:( så jävla surt hade verkligen satt in mig på att jag skulle ha dom! Blöö får se om jag hittar en affär i London som säljer dom skorna jag vill ha så jag får prova! Ska köpa ett par jätte snygga skor från Ugg med kilklack! Kommer vara så mycket lättare att gå i dom :)
Om ni har något förslag på inlägg jag kan göra får ni gärna kommentera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0