Victoria´s Secret!

Mitt paket från Victoria´s secret kom igår! Blev så glaad!
Jag kommer inte visa er allt jag köpte utan jag kommer bara visa bikinin och yoga byxorna :)

Inte världens bästa bilder!


Crop Legging från PINK kollektionen.
Dom går precis under knät typ, dom är riktigt snygga på! Det blåa är mörkare irl!
Storlek: S


Närmare bild på där det viker ner vid midjan, det är på baksidan!
Style: Crop Legging
Pris: 32,50 dollar = ca 227 kr
Färg: Athletic Blue
Det fanns några olika modeller att välja från det fanns också med långa ben!:)


Det var rea på badkläder så köpte denna bikinin!
Kollektion: Beach Sexy

Modell Över del: The Sara Shimmer Halter Top
Orginal Pris: 48 dollar = 336 kr
Rea Pris: 32 dollar = 224 kr

Modell Bikini trosor: Double String Bottom
Orginal Pris: 18 dollar = 126 kr
Rea Pris: 13,50 dollar = ca 94 kr


Jag hade tur när jag beställde va det en utav dom sista dagarna dom skickade med ett Secret Reward Card. Det kan innehålla 5 Dollar, 10 dollar, 50 dollar, 100 dollar eller 500 dollar! Man får inte veta det förren man fyller i koden på kortet när man ska betala! Så hoppas att jag har 500 dollar! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0