Barcelona

Hej! Just nu ligger jag och vila på hotellrummet i Barcelon, igår var vi i shopping centret som ligger jätte nära där vi bor och så hittade jag Sephora där inne! Köpte en hel del som jag kommer visa er när jag kommer hem :) idag var vi inne i stan och gick runt och kollade lite, hittade ett par shorts. Sen gick vi ner till stranden som bara är några minuter från där vi bor, från balkongen har vi utsikt över havet :) så vi solade och badade i Medelhavet lite :) imorgon blir det shopping centret igen då det är mycket bättre affärer där än inne i stan! Ska se om jag hittar något att ha på mig till första skoldagen på onsdag! Och sen blir det nog en tur inom Sephora igen ;) och så ska vi ju självklart ner till stranden igen! Har med mig min kamera så har tagit bilder på lägenheten vi bor i osv som ni kommer få se när jag kommer hem eftersom jag inte har med mig min dator. Det gick tyvärr inte ladda upp bilder på blogg.se spåren det brukar inte gå så följ mig gärna på instagram :) : @Guezzez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0