Sally Hansen Nails Grow Now!

Jag visade den här i min haul, det är typ ett serum som ska få naglarna att växa starka och inte flaga. Eftersom jag har haft akryl och gele naglar innan, har mina naturliga naglar filats ner så mycket så dom växer inte starka igen. Om man har gele eller akryl naglar kommer dina naturliga naglar förstöras men om du har tur så växer dina naturliga naglar starka igen efter ett tag. Gele förstör inte naglarna lika mycket som akryl men akryl håller längre. Men jag har inte haft den turen med att mina naturliga naglar ska växa ut starka igen. Dom flagar och är väldigt mjuka, så jag bestämde mig för att prova Sally Hansen Nails Grow Now! 
Det står att man ska ta på den 1-2 gånger om dagen beroende på hur förstörda dina naglar är och att man kan ta på nagellack över. Men jag vet inte om man kan ta på serumet över nagellacket? Någon som vet det?
Så sen i fredags bestämde jag mig för att ta bort mitt nagellack och bara använda det här serumet i några dagar. Det står att man ska få resultat efter 5-6 dagar och i morgon är min 5 dag, och jag känner redan nu att mina naglar är hårdare längst in vid nagelbanden och jag hoppas när mina naglar växer ut kommer dom vara starkade. På torsdag kommer jag ta på nagellack igen eftersom jag ska till Barcelona på fredag men när jag kommer hem så ska jag nog köra utan nagellack tills skolan börjar. Har läst att den här har funkar för andra så jag hoppas den funkar för mig! :)
 
Ps. Vet någon utav er man man kan använda den över nagellack? Eller funkar den inte då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0