Trött

Hej! Imorgon kommer ett riktigt inlägg då av en haul på det jag köpte i Göteborg när jag var där igår :) Idag var jag på Ikea och köpte lådor som jag ska ha i lådorna i mitt sminkbord, för att fördela allt. Så det kommer jag göra i morgon, så det kanske kommer någon bild om det blir bra:) sen efter det var jag på bio, kollade på snow white and the huntsmen, helt ärligt var den inte så jätte bra.. För mycket krig och för många som dog för min smak... Mådde illa i bland av alla svärd som gick igenom folks kroppar ush... Och grät till och med en gång haha det var nog bara jag som grät men det skiter jag i xD just nu sitter jag och äter pizza och så ska jag nog gå och lägga mig är sjukt trött! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0