Veet hårborttagnings spray

Hej! Förlåt för att jag inte fått upp inläggen som jag sa men måste hitta laddaren till kameran! Jag vet att den ligger i min låda någonstans men har inte orkar kolla igenom än haha. Men jag tänkt göra ett inlägg på Veet hårborttagnings spray. Jag köpte den från eleven.se och jag provade den idag på benen. Jag läste på baksidan och lite i bruksanvisningen men det stod ju bara samma sak. Okej jag gillade den inte så mycket för att: 1. Det kom överallt! Jag gjorde det först utanför duschen men när jag såg hur golvet såg ut gick jag in i duschen! Det kom överallt på golvet och det blev väldigt halt. 2. Det står att man ska ha på det i 3 minuter Max 6 minuter. Hade på det runt 3-4 minuter och mina ben började svida lite så började använda den plast saken som man ska använda och hade alltid vattnet på. Det slutade svida efter en stund men det va väldigt konstigt sved aldrig av deras kräm. I alla fall det bra var att allt hår gick verkligen bort, men jag tror jag inte ska köpa den igen! Kommer prova den en gång till för att se vad som händer, tror den kommer ta slut när jag använt den en gång till så den håller inte så länge... I alla fall, har du provat den? Började det svida på dig eller gick det bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0