03:54

Gaah! Vaknade av att mitt huvud dunkade! Jag vet inte varför min huvudvärk inte vill gå över 😰
Det är jätte hemskt, jag kan inte vända ansiktet för snabbt för det gör sjukt ont i huvudet då samma när jag kollar åt sidan, igår var jag hemma för det här. På morgonen tog jag en Alvedon och gick och la mig igen, vakande lite senare och huvudvärken var borta. Somnade om igen och när jag vaknade var den tillbaka igen. Den släppte lite på kvällen men kom tillbaka lite innan jag skulle gå och lägga mig och jag somnade fint utan att tänka på huvudvärken så mycket.
Och så vaknade jag nu D:
Får väl gå och ta en alvedon om jag vågar resa mig för det gör så ont D: ska försöka somna om men är för vaken för det nu.
Brukar alltid vakna vid 6 tiden på vardagarna av någon anledning och jag önskar alltid att klockan skulle va typ 3-4 och inte 6. Men idag önskar jag att jag skulle vaknat vid 6 tiden istället, så jag kunnat prata med mamma. Men det är bara att vänta, hoppas det gör över snart D: jag vet inte varför jag har så ont i huvudet 😢


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0