11:30

Förlåt för att jag inte bloggade igår, var i stan med min bror och när jag kom hem frös jag ihjäl för att det blåste som faaaan i går och så somnade jag och när jag vaknade igen hade jag inte ork att blogga något. SÅ nu ska jag äta och sen sminka mig, ska prova mina tattoo lips, det kommer bli riktigt cool! Ville ha dom igår men jag fick inte för min bror eftersom vi skulle till stan xD men hela poängen med att ha dom är väl att folk ska se det?:P Men i alla fall det är 3 st med så nästa gång jag ska ha dom får jag se till och gå ut haha alla skulle väl stirra xD
Så bloggar senare hoppas jag kan få några bra bilder, tänkte kanske filma när jag sätter på dom? jag vet inte haha vi får se ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0