2 Februari 2012

Ush var hos läkaren nyss, gud när mamma ringde mig i morse och sa att jag skulle dit var jag redan nervös. JAG HATAR ALLT SÅNT! Jag var jätte rädd att jag var tvungen att ta blodprov (livrädd för nålar och så skrämmer jag upp mig en hel del)..och självklart var jag tvungen att ta det samt några andra prover. Ush jag mådde så illa :( Fick också göra en massa rörelser och skit har ingen aning varför men men..Det var inget fel med mig enligt proverna, men går det inte över ska jag tillbaka dit. Hon sa att jag skulle vila, dricka mycket vatten, inte va vid datorn så mycket (yeah right like that´s going to happen) men i alla fall inte att sitta i mörkret vid datorn och äta bra. Hoppas det går över för jag vill verkligen INTE tillbaka till läkaren!! Förhoppningsvis mår jag bättre snart så det kommer några roligare inlägg :) (Förlåt att de andra inläggen ligger under smink men det går inte att ändra från mobilen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0