Cheers to the freakin' weekend

Nu är det äntligen helg! :) Såå skönt! På fredagar slutar vi 14:10 så det är riktigt skönt, idag var vi bara 2 st av de 6 st som vi är i våran 'grupp' de var alla och gjorde olika saker, väldigt ovanligt att bara va två haha.
Gjorde NO prov idag, hoppas det gick bra! Det blir alltid så att jag pluggar jätte mycket på det som inte kommer med på provet o.o
Får se om jag kan få upp en tutorial under helgen, det beror på om jag får bra bilder för jag orkar inte sitta och ta om korten hela tiden. Får väl se om min bror är snäll och jag får låna hans systemkamera :P
Aja vi hörs sen :)


Pappa hittade det här kortet på våran äldsta hund Chang när han var valp. SÅÅÅ SÖÖT!:3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0