Elf Natural Radiance Blush

Har 2 st utav Elf´s 1 dollar blushes. Det är från den vanliga linjen men eftersom den linjen inte direkt har något namn kallar man den 1 dollar linjen eftersom allt från den linjen bara kostar 1 dollar i usa.
Den korallfärgade är Glow
Den rosa är Shy
För hur billiga dom är är dom bra pigmenterade, lite ljusa men det går att bygga upp.
De här två färgerna här passar mest för ljusare hudtoner, det finns mörkare färger för er som har mörkare hy.
Den håller inte hela dagen men dom är så små så det är lätt att ta med i väskan, den håller någon timme. (Beroende på vad man gör)
Men jag har faktiskt inte hittat en rouge som håller hela dagen (I alla fall inte på mig) så om jag måste ta med mig den och ta på mer under dagen även om det är en lite dyrare tex den jag har från Body Shop.
Som ni ser är dom helt okej pigmenterade, där av att dom här två passar på folk med en ljusare hudton så att den syns på huden om man inte bara vill ha den som en highlight
Glow är en korallfärg med guldglitter väldigt fin på sommaren
Shy är en baby pink som är väldigt ljus, fin när man bara vill ha en lite färg på kinderna.
Tänk på att det ser annorlunda ut på kinderna än på handen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0