Fubruary Favorites!

Till att börja med 2 mascaror!  Först och främst min rotating mascara, jag älskar den verkligen och det är verkligen min favorit just nu! Det kommer en review på den men tror det kommer bli en videoblogg eftersom jag vill visa er hur den snurrar!
The Body Shop mascaran, jag fick den i body shop kalendern! den ger bra volym och fint resultat! Den är dock slut nu.
Rediscovered love!
Denna eyelinern från Gosh! OMG! det är den bästa eyelinern jag har! Den är så mjuk den glider bara på, den håller hela dagen och är vattenfast! Har dock bara en men när jag hittar dom ska jag köpa fler!


Åh det blev ingen bättre bild än den, men irl är den mer lila blixten suddade ut färgen lite.
Jag hade nästan glömt bort den här tills jag skulle göra tutorialn för er och OMG<3
Jag har tvättat händerna många gånger efter jag swatchade den och den har inte rört sig något! Så om du undrar om den verkligen är vattenfast? Ja det är den!


Läpprodukter.
Coconut lip balm från body shop, luktar supergott och återfukter läpparna jätte bra!
Carmex tinted lipbalm mycket mycket bättre än vad jag trodde att den skulle va! Har använt den nästan varje dag sen jag köpte den!
Pucker Up Lip Scrub, smakar gott,luktar gott, gör läpparna hur mjuka som helst. Kan det bli bättre?


Nivea Visgate Refreshing Cleansing Wipes, har använt dom sen jag började använda smink tror jag, älskar dom!
Gente Eyemakeup remover, body shop. Jag gjorde ett inlägg om den och som jag sa den tar bort all mascara som är kvar och eyeliner! Ni kan gå och läsa inlägget om ni vill veta mer
Och tillsammans funkar de två perfekt! :)


Lush- Solid Shampoo
Jag vet jag har inte alls haft den här länge men jag gillar den verkligen! Den löddrar upp precis lika mycket som ett vanligt shampo och den tar inte alls lika mycket plats som en stor flaska! Kommer göra en review på den här och balsamet som jag köpte. Jag ville så gärna ta med balsamet också MEN jag tycker med shampo och balsam måste man prova det under en lite längre period för att se hur det verkligen är, om det inte skulle varit för det har shampot att det skulle varit en shampokaka skulle jag inte tagit med den men eftersom den är det är det en helt annan sak. (Tycker jag)


Vanilla- Alyssa Ashley
Åh det var verkligen svårt för mig att ta med den här parfymen och inte Someday-Justin Bieber. Men det är så här att jag sparar på min Someday för att den är snart slut (Panik) Så jag har fått använda mina andra parfymer, då den här har kommit i första hand eftersom jag älskar vanilj!
Jag har också en som luktar jätte gott från Juicy Couture-Couture Couture, heter den. Men det är mer en kvälls parfym så har inte använt den lika mycket.


Inte en beauty sak men har inte visat det för er, min bror hjälpte mig byta baksida på min Iphone! Eftersom jag hade en spricka på baksidan så sa han att han kunde byta den och självklart valde jag turkos eftersom det är min favorit färg! Så tänkte bara ta med den också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0