Handkräm

Lite så här random men men xD
Under vintern har jag väldigt torra händer, mina händer är också väldigt kalla så fort det är lite kallare ute och då blir dom torra på en gång. Och vi alla vet att det inte är skönt att gå runt med torra händer och när dina händer blir så torra att det svider när du tar på handkräm... Inte kul!
Så om dina händer är som mina eller om du bara vill ha en bra handkräm rekommenderar jag den här från vaseline, den har keratin (ingen aning vad det är) och vitamin - E i sig. Den torkar snabbt och luktar gott, den gör dina händer väldigt mjuka. Jag vet att det här är en ganska random rekommendation men oftast de handkrämer som man köper för att de luktar gott hjälper egentligen inte och gör inte händerna mjuka, och de brukar torka sååå sakta! Så jag rekommenderar den här, den funkar super för mig och man kan hitta den lite överallt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0