HAUL!:D

Denna gången i Göteborg blev ganska lyckad! :)


Om vi börjar med godiset då från den amerikanska bakery/affären
Junior Mints som är täckta med choklad och innuti är det mint
Extra Dessert Delights- Strawberry Shortcake tuggummi
Nerds- Wild Cherry, Watermelon
Jelly Belly!:D
Reese´s peanut butter cups white chocolate (Så sjukt goda!) Det blev inte så mycket godis den här gången, haha. Mamma köpte lite och så fick pappa en choklad som jag köpt :)

Nu till sakerna från Lush. Om ni vill läsa mer om produkterna jag köpt eller se vad dom har så kan ni gå in på Lush.se
American Cream Conditioner.
En jag följer på Youtube gjorde en 'What´s in my shower' och hon hade den här och hon sa att den var jättebra! Så visste redan att jag skulle köpa den, hon som hjälpte oss där inne sa att den var mångas favorit balsam. Den luktar också otroligt gott!
Köpte en Schampokaka! Intressant att se hur den kommer funka :)
Köpte också en burk som man kan ha den i perfekt när man är ute och reser då den inte alls tar lika mycket plats som en schampoflaska skulle gjort.
Den ser ut såhär, köpte den i Seanik. Den luktar väldigt gott!
Den har bl.a sjögräs i sig därav det gröna och så innehåller den havssalt. Den ska ge mycket volym när hon sa det bestämde jag mig för den!:) Man kan få upp till 80-100 tvättar med en sån schampokaka.
Angels On Bare Skin
Det är en ansiktsrengöring för normal till torr hy.
Den ser ganska konstig ut och luktar inte direkt så där väldigt gott. Men hon som hjälpte mig tog den på min hand och min hand blev väldigt mjuk och fin. Man tar en klick utav den och blandar den med ljummet vatten och sen masserar man den försiktigt in i huden.
Ocean Salt.
Det är en ansiktsskrubb.
Havssaltet skrubbar bort död hy men är också mjukgörande, då man ska försiktigt skrubba sitt ansikte.  Hon i affären tog den på min hand och gud min hand blev jätte mjuk då också!
Hon sa att jag kan använda den 1-2 gånger i veckan.
Skin Drink
Var osäker på den här ansiktscrémen då fick ett litet prov.
Den är för torr hy och ska hålla huden återfuktad i timmar.
Så får se hur jag gillar den, kanske köper en full size nästa gång :)

Nu till de två läppstiften jag köpte.
Båda två från Mac.
Den med röd är Viva Glam Gaga
Och den med silver är ett vanligt Mac läppstift
Viva Glam Gaga 2
Det är ett nude läppstift lite mer på den bruna sidan, om man använder den ensam så kommer man se död ut så jag rekommenderar att ha ett läppglans över men någon färg så att man inte ser helt död ut :)
Hue
Det är också ett nude läppstift men mer rosa vilket gör den lite lättare att använda då än Gaga läppstiftet.
En annan jag följer på Youtube rekommenderade det här läppstiftet om man ville ha ett bra varje dag läppstift som var mer naturligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0