Haul!:D




Sminket som jag beställde från asos.com kom idag :D
Vissa kanske tycker det är dyrt när jag skriver priserna på vad det kostar, men jag gör det för att ni ska veta vad det kostade om ni planerar att köpa det själv. Från asos så kan man få fraktfritt och det är från England så det blir ingen tull.
Smink kan vara dyrt och speciellt när man köper high-end
Men det är mina pengar och jag lägger dom på vad jag vill.


Confessions of a Concealaholic- Benifit
Pris: 351,85 kr
Det kommer bli riktigt kul att prova den här, man får allt man behöver och ett bra sätt att prova produkterna utan att köpa full size.


Man får med:
That Gal face primer
Erase paste
Boi-ing 01, Boi-ing 02 (concealer det är det som är dom två runda)
Eye bright (Den rosa)
Lemon aid (den gula)
2 dubbelsidiga concealer borstar.


Too Faced Romatic Eye
Pris: 296,29 kr


Riktigt fina färger, kommer bli riktigt kul att använda dom :)
Väldigt bra pigmenterade som ni kommer se i nästa bild :)


Bara några snabba swatches, namnen på ögonskuggorna står över, hoppas ni ser det men ifall ni inte gör det så skriver jag dom här också, börjar från min tumme.

Ever After
Honeymoon
Cut The Cake
First Dance
Un-Veil


Stila Custom Colour Blush- Self Adjusting Coral
Pris: 160,49 kr


Väldigt fin korallfärg med guldglitter, kommer bli jätte fin på sommaren!
(Ignorera det lila eyeliner strecket under)


Bourjois Paris- Volume fast & Perfect Rotating Mascara
Jag vet inte om ni kan se det på bilden men det är en knapp och när man trycker på den roterar borsten. Det kommer bli väldigt intressant att prova den och se hur den funkar!
Pris: Hittade tyvärr inte priset då jag inte kan inte den här mascaran på hemsidan längre (Det kan hända att den är slutsåld så dom tagit bort den från hemsidan tills dom får in den igen, är inte säker) Men den var inte alls dyr typ 99 kr eller något sånt.


Benefit- The Pore Fessional
Den ska minimera porerna får se om det funkar! hoppas det!
Pris: 290,12 kr


Det står att den är: Oil-free, lightweight, translucent, silky.
PRO balm to minimize the appearance of pores


Carmex Moisture plus- Sheer Pink tint
SPF 15
Pris: 55,55 kr


Den heter Sheer Pink och det är det du får, men det är en väldigt fin färg. Mjuk på läpparna och luktar gott


Violent Lips Temporary Lip Tattoos - Flags UK
Man får 3 st med! Det kommer bli riktigt riktigt kul att prova dom här! Dom hade inte den amerikanska flaggan så tog den engelska :)
Pris: 123,46 kr

Kommer antagligen göra review på allt om ni vill det?
Då kommer bättre swatches och bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0