Min dag

Okej så idag har jag inte någon ork att blogga om något smink eller något sånt, det är svårt att komma på nya saker när det bara handlar om det men jag försöker!:P
Så första lektionen var hemkunskap vi hade terori hela lektionen, tråkigt..! Sen idrott vi hade någon vikarie och vi gjorde en massa olika tråkiga saker.. Svenska, vikarie igen. Sen syslöjd, den lektionen är helt okej det är bara det att vi har en sån lång slöjdlektion så det blir långtråkigt.
I alla fall nu kollar jag runt på youtube på videorna som dom jag följer har laddat upp. Jag kollade igenom några utav Joey´s videor och hittade den här. Har sett den mins 40 gånger och jag dör varje gång! Man kanske borde ha sett hans andra videor för att förstå den här men i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0