Min dag

Vaknade vid 5 tiden på morgonen och hade jätte ont i halsen, igår kväll började jag få ont i halsen men trodde det skulle gå över, över natten. Men det gjorde det inte, åkte till skolan och hade hemkunskap teori hela tiden i nästan 2 timmar! Sjukt jobbigt och tråkigt nästan som att man höll på att somna! Efter hemkunskapen hade vi idrott då vi hade styrketräning, vilket jag tycker är helt okej SÅ mycket bättre än allt annat vi gör på idrotten! Sen hade vi svenska då vi kollade på en film sen slutade vi!:) vi hade pedagogisk eftermiddag då alla slutade vid lunch:)
Köpte en glass innan jag åkte hem och så gick jag och la mig, somnade och vaknade nu. Försöker svälja så lite som möjligt.
ush vill verkligen inte bli sjuk igen! Inte kul!! Kan inte folk fatta att man inte ska gå till skolan om man ät sjuk?! Man smittar faktiskt andra!
Nu ska jag äta potatisgratäng (min favorit:)) och sen gå och vila igen, hoppas halsen går över snart!
Hoppas ni har en bra dag ute i solen och mår bättre än mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0