Rotating Mascara

Jag visade denna mascaran i min haul för några dagar sen, jag har använt den 3 gånger och jag ÄLSKAR den!
Detta är ingen review för att jag måste använda den under en längre tid för att kunna göra en review. Men än så länge älskar jag den hur mycket som helst! Den ger mycket volym och det är superlätt! Första gången jag använde den tyckte jag den var lite svår eftersom när man ändrar på knappen börjar borsten snurra, men nu det är hur lätt som helst och det tar inte alls lång tid för att få bra volym! Mascaran är inte för våt och inte för torr, hoppas den inte torkar allt för mycket och jag hoppas att jag fortsätter tycka den är superbra! Men vi får väl se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0