The body shop eye makeup remover

Jag vet inte om jag glömde skriva i inlägget om rotating mascara att den är ganska svår att få bort allt. Det är fortfarande alltid lite kvar på ögonfransarna och man kan ju inte stå och gnugga för mycket för att det gör ont och gnuggar man för hårt lossnar ögonfransarna. Det är det samma med elf cream eyeliner, man får i inte bort allt det är alltid lite kvar.
Men den här makeup removern funkar jätte bra! Först tar jag mina sminkservetter och tar bort så mycket jag kan, sen tar jag med removern från body shop och den får bort det sista.
Men några nackdelar med den är att den luktar lite konstigt, och sen om man gnuggar för länge torkar det ut huden lite. Vet inte om set är för att jag har torr hy eller om det blir så för alla. Annars tycker jag att den funkar jätte bra :) så har ni något smink som inte går bort med sminkservetter tycker jag att ni borde prova den här :) den funkar för mig i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0