Top 10 nagellack

Jag gillar alla mina nagellack annars så skulle jag ju inte köpt dom, men hade tänkt att visa 10 stycken nagellack som jag gillar mycket just nu :)


Så det här är bara OPI nagellack utom en, de nagellacken som inte är runda är Nicole By OPI Justin Bieber One Less Lonley Girl Collection. Det var en Limited Edition Kollektion men jag lyckades hitta hela kollektionen på Ebay så köpte alla!:D vet inte om dom finns där längre, men det finns färger som liknar så dom jag vet skriver jag:)
Det kommer inte vara en top 10 där jag gör nr 1 nr 2 och så det kommer bara vara så att jag visar vilka mina favoritnagellack är just nu om ni fattar :)

1 OPI nagellack kostar 150 kr :)


Namn: Over The Taupe
Det här är en väldigt fin brun färg, många bruna nagellack kan se ut som jord vilket jag inte tycker är snyggt men det beror på. Den här är lite ljusare och ser väldigt fint ut på dina naglar. Det är inte som att man tänker 'Ew har hon brunt på sina naglar?' utan det ser väldigt naturligt och fint ut. Och med naturligt menar jag att det inte sticker ut så mycket som om man hade haft någon neon rosa på sina naglar.


Som ni ser är det här en Nicole By OPI Justin Bieber One Less Lonley Girl nagellack. (Väldigt långt namn om man ska säga hela!)
Namn: Im A Belieber
Det är en väldigt fin lila, det finns en nagellack från OPI som är lik denna. Den heter A Grape Fit! den är bara lite ljusare än den här.


Namn: "Baby" Blue
Ååå älskar verkligen den här färgen! Vääldigt väldigt fin blå perfekt för sommaren!
Jag har inget annat nagellack som liknar den här men det är nog lätt att hitta en liknande :)


Namn: My Lifesaver
På bild ser det kanske ut som att den är lik "Baby" blue, men det är den inte, den här är mer mintgrön den är så fin! Jag har ett nagellack från ELF som är likt den här den heter: Blue Mist. Den från ELF är inte lika pigmenterad och man måste ha flera lager för att få fram den fina fären. Låter er bara veta det, det är oftast så med lite billigare nagellack.


Namn: Redy To Runaway Love?
(Den är mycket rödare i verkligheten) Den väldigt fin rik röd färg, en nagellack från OPI som liknar är Big Red Apple, jag har inte den själv men jag tror den liknar ganska mycket.


Namn: Me + Blue
ÄLSKA! Ser ni glittret? hur det är i en massa olika färger? Det är sååå fiint! Dock när man har det på är det lite knottrigt (?) eftersom det är glitter i vilket vissa kanske inte skulle kunna gå med för att det känns ovant och lite äckligt ut i början men man blir van med det och sen när man tar bort nagellacket lämnas lite kvar. Men annars älskar jag det här nagellacket.
Har också gjort ett inlägg om det här nagellacket


Namn: Give Me The 1st Dance
En väldigt rik silver färg, lite ovanligt kanske men det är det som gör den så fin! Har inte använt den så mycket nu använde den mer under juletid och nyår med ett guldnagellack som jag har det var riktigt fint! Den kanske passar bättre på vintern. Men jag bryr mig inte, jag använder det nagellack jag vill ha och bryr mig inte om vilken årstid det är.


Namn: Strawberry Margarita
Har den bara i mini storlek då jag köpte ett paket med mini OPI nagellack. Asså jag älskar verkligen det här nagellacket! Det är en så fin rosa! Ska verkligen köpa den här i full size utan tvekan!


Namn: Cajun Shrimp
Ännu en utav mini storlekarna. En röd orange färg, riktigt riktigt fin! Ska köpa den här i full size också!


Namn: Lincoln Park After Dark
Har gjort ett inlägg på det här nagellacket men är bara tvungen att ta med det! På långt håll ser det svart ut men kommer man riktigt nära ser man att det är riktigt mörk lila! Perfekt för dig som inte vill ha svart nagellack men ändå ett mörkt nagellack! :) Full size nästa!


Depend Art Liner: Black
Har också gjort ett inlägg då jag visade er Zebra Print Nails då jag använde den här.
Den ända som inte var OPI och det är heller inte ett riktigt nagellack, utan en art liner så den har en smalare och längre borste så man kan rita och göra olika mönster!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0