Uppdatering

Överlevde svenska nationella uppsatsen idag! Det var sjukt jobbigt! Valde att skriva om 'när tiden stod still'
eller vad den nu hette. Det gick bra visste vad jag skulle skriva om så det var lätt, tror jag dock fick ta en massa onödigt (är inte riktigt säker på om det var onödigt men det kändes inte ut som att det hörde till) så att texten inte skulle bli hur kort som helst! Fick ont i huvudet på en gång när vi skulle börja jobba, kul!
Vi fick sluta tidigare idag, när jag kom hem somnade jag och vaknade nu. Så nu ska jag bara ta det lugnt, ska nog gå och värma lasagnen som blev över från igår! mums är hungrig nu.
sen blir det titta på tv. 17:55 blir det Real housewives of Beverly Hills, älskar att kolla på det tycker det är riktigt kul haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0