Viktigt!

Glömde berätta det här, när jag var i Göteborg när jag köpte mina MAC läppstift, såg jag en tjej som tog en eyeliner som var en tester. Och började måla på eyelinern på sitt öga. (Asså inte inne i ögat men ni fattar) Gör ALDRIG ALDRIG ALDRIG det!! En tester har många andra rört vid och dom är smutsiga, självklart vill man veta hur den ser ut och då provar man den på handen ALDRIG på ögat! Det är inte hygieniskt och man vet inte vart den varit innan, någon kanske tappat den på golvet utan locket på? någon annan kanske har provat den på sitt öga? och så har många provat den på sina händer.
Tänk på det när du köper smink, dom som är testers är inte rena, andra folk har rört vid dom hundratals gånger. Eyeliner, ögonskugga, läppstift vad du än ska köpa, prova det på handen inte där produkten ska va egentligen!
Om du inte redan visste det så vet du det nu!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0