28 Januari 2012

Ska till Gbg idag! :D STARBUCKS!! hehe det är typ därför vi åker dit :3
Sen när jag kommer hem kommer det en makeup tutorial som passar till bröllop (inte brudens smink) och så ska jag se om jag kan göra en hair tutorial funderar på en med lockigt och en med platt hår :) Det kommer nog 2 olika en lite ljusare och en lite mörkare.
Och sen i morgon kommer det makeup tutorial på fest smink, många tror att man bara kan ha smokey eye på fester men icke :) Det kommer nog två olika där också, en med färg (smokey eye men inte med svart) och sen en till, får se vad jag kommer fram till :) Sen ska jag se om det går att göra hair tutorial till det också, får se hur svårt det blir att förklara med korten och om det blir några bra kort, men isåfall kommer jag göra en med platt hår och en med lockigt :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Wihooo längtar tills det kommer upp!:)

2012-01-28 @ 12:32:09
URL: http://Victorian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0