Bättre bild på bröllopssminkningen

Okej så igår glömde jag ta kort på hela ansiktet och så kom jag på det efter jag tvättat bort mitt smink, dock nu när jag tog kort idag blev det helt fucked up med ögonen öppna så det blev bara en bild och min kamera dog så måste ladda den!
Som ni ser så syns inte rougen, men den är varm rosa.
Lite närmare bild på ögat :)
Tänkte visa vilka ögonskuggor och vilken rouge och highlighter jag använde :)
Okej det blev lite konstigt men, de som är innanför de blåa pilarna använde jag på ögonen och den innanför den lila använde jag för att fylla i ögonbrynen :)
Jag använde Candy Leopard och Pink Leopard

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det blev verkligen as snyggt! Nu måste jag bara öva själv så jag kan få det så fint på mig själv! ;)

2012-01-29 @ 20:36:40
URL: http://Victorian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0