Favoriter från 2011

Tänkte visa er NÅGRA utav mina många favoriter från 2011, det var svårt att plocka ut dom jag gillat mest under 2011! Det kommer kanske sen min favorit film, bok, tv serie, osv under 2011? jag vet inte är det något ni är intresserade utav att veta? Jag älskar att läsa böcker så det blir nog svårt att välja ut en..Haha vi får väl se...
Nu kommer i alla fall några produkter. Inte bara smink



Om vi börjar med smink då.
Elf Cream Eyeliner- Black
Too Faced Natural Eye
Leopard Love
EOS lip balm- Summerfruit
Elf hypershine lipgloss- Fairy
Dior Concealer
Powder Brush (Har ingen aning vilket märke den är, köpte den på båten till Danmark men den är sjukt bra och sjukt mjuk!)


Tog bara en hårprodukt
Maroccanoil, den har verkligen gjort mitt hår supermjukt!


Arbmband från BikBok
Min rosettring! hittade den!:) Har använt den så mycket!
Min Someday-Justin Bieber parfym! Den luktar sjukt gott! har minde än halva flaskan kvar dock :( Får köpa ny när den är slut!


Och tillsist mina Yankee Candles har inte haft dom i några dagar men var bara tvungen att ta med dom! Har börjat att ha doftljus tända hela tiden nu! Har det varje dag, och de här är dom bästa! Fyller hela rummet med underbar doft!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0